tisdag 6 december 2011

Finaste kalendern

En av mina absoluta favoritaffärer i Malmö är Olsson och Gerthel. En stilsäker inredningsbutik långt från väggordsträsket. Mer eller mindre hela butiken väcker stora habegär i mitt hjärta och listan på oerhört välkända märken kan göras lång. Allt från Missoni, Hay, Skultuna, Vipp, Jonas Bohlin,  Lego, Källemo och Montana för att nämna ett fåtal.  Numera finns de även på nätet så att även ni som inte bor i Malmö kan njuta av deras fantastiska produkter. 

Under hela December månad så har de en adventskalender med nya produkter varje dag och som alla får mitt hjärta att slå ett litet extra slag. Idag är det tex. dessa fina ljusstakar från Skultuna. Dock ställde min kollega en väldigt befogad fråga. "Hur många ljusstakar kan man ha innan man har för många?" Omöjligt att ha för många får nog mitt svar bli. Missa inte kalendern som du hittar HÄR.


1 kommentar: