söndag 6 november 2011

Diskret jul

Ca 7 veckor kvar till jul och vilket även innebär att det snart är dags att julpynta. Jag gillar varken tomtar eller röd och gröna prynadssaker. Min jul går som vanligt i vitt, metaller, och består mestadels av ljus, blommor och enstaka väl utvalda saker. 

Nedan är ett exempel på en jul helt i min smak, elegant och tidlöst. Detta rummet minus granen funkar året runt och tilltalar mig med sin harmoniska färgskala, eleganta detaljer och en röd tydlig tråd.

Bild sköna hem

4 kommentarer:

  1. Hej Emma!

    Blev lite nyfiken och kikade in här hos dig. Väldigt fin blogg du har.

    Kram Mrs G & Killarna

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Har nu plöjt ett par sidor i din blogg och gillar verkligen den. Är även kär i dina små killar så nu får min pojkvän åter igen höra om mitt tjat att jag vill ha en hund!;)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Klart att du ska ha en hund:)
    Sen två...haha

    Här kan du se hela lägenheten (nästan) http://wp.me/p1uIV8-1q6
    Jag lägger samma länk till dig som svar på din kommentar hos mig om länken inte skulle funka.

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  4. Men vilken fantastisk lägenhet, helt magisk och oerhört smakfullt inredd. Såg även ert hus i Båstad och det var lika fint det.

    Mmm... Hund skulle jag vilja ha men det är så svårt med långa dagar på jobbet och att köpa en hund för att sätta den på dagis känns inte som rätt anledning. Tyvärr.. ;(

    Kram!

    SvaraRadera