fredag 28 oktober 2011

Navigeringsproblem

Efter möten och smärre navigeringsproblem i Göteborg så kändes lite shopping väldigt vettigt. Förstår inte hur ALLA vägar i Göteborg antingen går till Långedrag eller Hisingen, omöjliga stad. 

Klänningen och kjolen kommer från Åhlens och klänningen har jag köpt i ett brunt/svart mönster men den fanns inte på nätet. Kjolen är en tweedkjol med silvertrådar i. Äntligen har jag hittat en champagneskål, dock inte riktigt en sådan som jag ville ha men den funkar tills jag hittar min antika och detaljrika skål. 

3 kommentarer:

  1. Hej Emma! Har klurat lite på en kommentar sen jag återupptäckte din fina blogg (var en trogen följare av den gamla nämligen). Det är ju så att bloggar kommer och går och oftast glömmer man ju bort de som försvinner efter ett tag, men din har jag liksom saknat lite då och då. Ville egentligen bara säga att det är superkul att du är tillbaks med en ny, och att det blir lite Göteborgsbloggning då och då är förstås extra kul!! (Och du, även för mig som är göteborgare sen barnsben leder vägarna förbluffande ofta till Hisingen... Körde dessutom vilse både i och ur Malmö i somras, så den är inte mindre omöjlig den, hehe). Ha en riktigt härlig fredag och hoppas du får njuta lite av vår fina stad imorgon.

    SvaraRadera
  2. Var hittade du den fina champagneskålen? :)

    SvaraRadera
  3. Hej Marie Å. Vad roligt med ännu en gammal läsare som gör sig till känna. Jag blir lika glad och förvånad varje gång ni skriver att ni kommer ihåg mig. Det värmer och jag hoppas att ni kommer att tycka om även denna Emma. Idag är jag glad att jag ska gå till Svenska mässan så att jag slipper hamna på Hisingen igen. Hoppas att du får en fantastisk Lördag i din underbara stad!

    SvaraRadera