torsdag 25 augusti 2011

Fredag hela veckan

Vilken vecka jag har. Känns som om det nyss var måndag och helt plötsligt är det snart Fredag och avfärd mot Göteborg. Förutom jobb så har veckan bjudit på invigningsmingel på Filippa K, morgonpromenader, mysig middag med fröken Lilja, konsert med September, mitt första indoor walkingpass, hemmafix och en hel del ärende som fixats. Känner mig oerhört effektiv.

Idag var jag så där blond igen. En propp gick här hemma och jag stod hur länge som helst och försökte byta. Efter säkert 10 minuter insåg jag att jag hade proppen på fel håll. Ibland blir jag ganska trött på mig själv.

Har för övrigt kommit på en träning som passar klumpedunsen Emma. Indoor walking i kombination powerstrike som är någon form av boxning.

En ny mjuk kavaj har fått en plats i garderoben.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar