tisdag 15 februari 2011

Gårdagens meny

Jag och pojkvännen firade alla hjärtans dag på bästa Bastard. Dessvärre är jag inte så van bloggare nu förtiden så jag glömde kameran hemma. Ni får hålla tillgodo med menyn som erbjöds igår.
Som jag tidigare nämnt så är Bastard en av mina favoritrestauranger. Dock tyckte jag inte riktigt att huvudrätten var så bra som kockarna där brukar få ihop. Kan bero på att jag väldigt sällan beställer kyckling.

Som alltid bjuder bastard på en våglig meny och jag ska erkänna att om det funnits alternativ hade jag troligtvis valt bort oxhjärtat. Väldigt glad att den möjligheten inte fanns. Någonstans försöker jag gå in med inställningen att en restaurang med det renomé inte hade serverat mat som inte är gott.

Bastard får igår 4 av 5. Plus i kanten för att man fick en ros när man gick. Betyget 4:a ligger i underkant i förhållande till vad jag brukar ge Bastad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar