torsdag 10 februari 2011

Dagens guldstjärna

I förmiddags ringde jag till Koi för att boka bord för lunch hos dem. Då de inte tar emot bordsbokningar under lunchtid fick jag ett vänligt nej. Lika vänligt berättade jag att då besöket var jobb relaterat och jag inte ville riskera att behöva vänta på bord alt. vända i dörren fick jag gå till ett annat ställe. Killen jag pratade med lovade då att han skulle ordna detta för mig.

Ni vi gick in genom dörren och jag berättade att det var jag som bokat bord så fick jag snällt visa upp mig för all personal för att de skulle få inspektera personen som lyckats boka ett bord under lunchen. Det var visst en person tidigare som lyckats med det, då bokade han hela övervåningen.

Detta kallar jag service och att göra det lilla extra. För övrigt mkt bra lax men bild på maten saknas då det inte var tillfälle för det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar