onsdag 15 november 2017

Julbelysning

På min att göra lista för veckan står att inventera vår julbelysning. Har för mig att vi saknar till en del fönster nämligen. Till Ediths rum vet jag att vi saknar och där är jag inne på detta luciatåg. Blir nog fint på hennes rum. Snöflingan i trä är jag väldigt förtjust i och jag funderar på att ha denna i ett av våra fönster i vardagsrummet, så fin! Royal Design har just nu drygt 40 % rabatt på Season från Georg Jensen och den är ju fin året runt men passar väldigt bra som adventsljusstake. En annan favorit är Watt & Vekes snöblomma. Jag tycker inte att det är så enkelt med julbelysning i stora fönster. Denna från Star trading är både stor och fin. Stjärnan från Moravia är en riktig favorit och den känns mer som en vinterdekoration än en juldekoration. Hade vi haft en given plats för den så hade den absolut fått flytta hem till oss. Kanske dags att försöka hitta den där platsen. 


(* Detta inlägg innehåller adlinks men samtliga produkter är utvalda av mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar