tisdag 26 september 2017

New in!


Att köpa barnkläder kan vara något av det roligaste jag vet och fina kragar är något som jag verkligen snöat in på. Jag hann knappt landa i Portugal innan jag var inne i Jacadis butik i Cascais. Jacadi är ett av mina absoluta favoritmärke när det kommer till barnkläder och Edith är nu rejält kittad inför hösten. Två av plaggen som fick följa med hem är dessa två tröjor med ursöta kragar. Min garderob som jag faktiskt använder består just nu av några skjortor och T-shirts, några stickade tröjor, ett par jeans, ett par byxor och några roligare toppar. Min vanligtvis ganska dressade stil känns ju lite krystad på barnvagspromenaden eller fikan med mammalediga vänner. Därför är det kul med accessoarer som snabbt kan förändra plagg. Denna scarfs kommer från Soldiser och på semestern knöt jag den runt halsen för att liva upp en vit T-shirt i bomull. På tal om styling så håller jag på att läsa Ebba K von Sydow och Emilia de Porets nya bok, 101 stiltips och jag är ju ett stort fan av dem redan sen innan och inte mindre nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar