lördag 19 augusti 2017

Vikingagatan 5

Vision Fastighetsmäkleri har just nu denna fina två till salu och bakom stylingen står Pella Hedeby. Som vanligt när Pella gör det så gör hon det väldigt bra. Den platsbyggda hyllan i köket som är så fint stylad är en sak som tilltalar mig och när jag ser taklampan i köket så inser jag att vi måste sätta upp våra sådana som fortfarande står oupppackade. Ovanför soffan hänger en tavla som mer än gärna hade fått hänga hemma hos oss.

Två fina DIY-lösningar fastnade jag också för. Dels soffbordet som jag misstänker är ett hemmabygge men om det inte är det så ser det ändå ut som om man skulle kunna bygga något liknande själv. Hade passat bra i vårt TV-rum som också kommer att agera lite lekrum åt Edith och där är exklusiva saker bannlysta. Även skrivbordslösningen är en fiffig lösning för att få in en lite mer rustik känsla. 





Bild 1: Vision fastighetsmäkleri Bild 2-5 Pella Hedeby

1 kommentar:

  1. Tack! �� Det stämmer att soffbordet är ett DIY projekt. Här är beskrivningen http://stilinspiration.elledecoration.se/diy-cube-coffee-table-on-wheels/ Kram och fin söndagkväll till dig!

    SvaraRadera