onsdag 2 augusti 2017

Med doft av lavendel

Våra dagar här ute på landet följer ofta samma rytm. Jag och Edith går upp och leker och om hon är på sitt vanliga "leka själv"-humör så brukar jag passa på att träna på altanen och hon sitter i babysittern och hejar på innan Henrik går upp och vi äter frukost. Sen somnar Edith och här börjar mina mest effektiva timmar på dygnet. Jag börjar med att gå en promenad och lyssnar på en podd eller bok och sedan brukar jag fixa i trädgården eller inne i huset medan Edith sover och sen vaknar och hänger med Henrik. Efter dagens promenad så plockade jag in lavendel och gjorde små buketter som nu hänger lite överallt och doftar ljuvligt.


1 kommentar:

  1. Hei,takk for fin blogg. Liker miksen av sund mat, trening, innredning og litt styling :-) har du tips på podcasts som er bra å høre på på promenad? Jeg går hver kveld med vår hund og trenger ny inspirasjon for høsten
    /S

    SvaraRadera