onsdag 23 augusti 2017

Enligt min mobilkamera


Om man summerar den senaste veckan baserat på min mobilkamera så har vi bland annat varit på middag hos goda vänner och denna bukett som vi hade med oss gjorde de på Fröken ros. Jag och Edith har haft massa kompisdejter och igår var vi hos Anna och Alice och åt lunch, avverkade många samtalsämnen och våra nästan exakt lika gamla döttrar påbörjade sin vänskap. Jag har gått strax under sju mil och några har jag går här i skogen och vissa har jag gått bland klippor och hav på landet. Ibland har jag haft kompissällskap men de allt som oftast har jag en bok eller podd i hörlurarna som sällskap. Både jag och Edith ätit god mat. Eller Edith tycker kanske inte all mat är god men jag har iallafall ätit god mat, bland annat en av mina favoriträtter nämligen Vietnamesiska vårrullar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar