tisdag 24 januari 2017

God morgon tisdag


Långfrukost, tända ljus, senaste numret av Fokus och nyhetsmorgon. På en tisdag. Det känns lite märkligt faktiskt men samtidigt mysigt. Dagens frukost bestod av havregrynsgröt kryddad med mycket kanel och kardemumma och toppad med rivet äpple, rostade hasselnötter, kokos och blåbär. Till det en grön smoothie med spenat, mango, citron och ingefära. När bebisen väl bestämmer sig för att komma så ska jag iallafall kroppen vara fylld av näring och energi. 

2 kommentarer:

  1. Blir lite avundsjuk på dig som har allt detta mysiga framför dig, kommer ihåg mammaledigheten som det vore igår, en underbar tid!
    Jag hade en kompis hemma samtidigt som hade en bebis i samma ålder och vi var ute och gick milslånga promenader varje dag när dom små sov.
    kram Monica

    SvaraRadera
  2. Åh, önskar att jag vore bättre på att få i mig såna där nyttigheter, du är så duktig på det Emma.

    Njut av lugnet, jag anammar helt utan egen erfarenhet att det snart blir andra bullar :)

    Kram Anette

    SvaraRadera