söndag 15 januari 2017

Det som borde varit dagens vy


Egentligen vore det mest logiska att skriva att detta varit min vy hela dagen för det borde den ha varit. Men att ta det lugnt ligger inte riktigt i min natur, sjuk och väldigt höggravid till trots. Men jag var tvungen att måla om en byrå som jag målade i en för ljus nyans förra helgen, vika bebisens nytvättade kläder, och tvätta några maskiner tvätt. Men när jag har legat just här så har jag tittat bort mot lillans säng som just nu står i vårt sovrum och är redo för hennes ankomst. Eller en mobil ska upp ovanför sängen men sen är hennes säng redo. 

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att vila mig i form för nu har jag inte mycket jobb kvar innan det är dags för mig att checka ut ett bra tag. 

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där;-)
    Hoppas ni du kan vila fram tills bebis kommer iaf!

    SvaraRadera
  2. JÄTTEFIN SÄNG, UNDERBAR TID SOM VÄNTAR ER NU!
    Härligt att vara hemma under våren och sommaren.
    Kram Monica

    SvaraRadera