tisdag 13 december 2016

Decembers önskelista

wishlist

Nu vet jag i stort sett vad jag kommer att få i julklapp men jag kanske ska köpa en till mig själv? PA & Co har gjort en ännu en kokbok och den får gärna flytta hem till oss. Ett lite längre, lättburet halsband saknas i mitt smyckeskrin och Blue Billies med bokstäver är fint. Jag skulle vilja ha ett med ett E, ett H och sen den där tredje bokstaven som inte riktigt är bestämd. Jag har insett att min klädstil troligtvis kommer att förändras något när bebisen kommer. Det kommer nog bli mer byxor och tröja än kavaj och dressade klänningar. Därför är jag på jakt efter några lättburna accessoarer. En fin sjal att knyta i halsen som är fint till en stickad tröja eller skjorta till exempel. Denna kommer från Totême. På tal om tröja så är ju denna kashmirtröja från HM hur fin som helst. På samma tema som sjalen så inser jag att min frisyr typ alltid kommer att vara hästsvans när jag är hemma med bebisen. Nu är den ju det allt som oftast nu också eftersom jag är väldigt lat när det kommer till hår och smink. Därför borde ju Corinne & Friends hårband i läder vara en ypperlig present till mig själv. Denna kashmirmössa har jag sett hos bland annat Johanna och den är ju så himla fin att jag inte kunnat släppa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar