fredag 14 oktober 2016

HM Home premium quality

Jag hittar ofta favoriter bland HM home premium quality-sortiment. Både sängkläderna och morgonrocken i linne är riktiga favoriter här hemma och deras nya, uppdaterade bilder gör mig sugen på att kanske införskaffa ytterligare en färg på sängkläderna. Även ullpläden ser fin ut. Jag har sagt det förut och säger det igen. Det är så roligt att kedjorna satsar på kollektioner med bättre material och kvalitet. 

Som blivande mamma har jag insett att jag kommer behöva uppdatera garderoben med snygga och bekväma hemmaplagg och för all del även vardagskläder. Denna morgonrock i ull/kashmir hade jag mer än gärna burit som en längre kofta här hemma. Nattskjortan hade jag gärna haft som sovplagg nu när det flesta av mina pyjamaser sitter obekvämt. 




Bilder: HM Fotograf: Anders Schönneman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar