söndag 30 oktober 2016

En morgon i pyjamas


Jag har så många gånger varit nära att köpa en pyjamas från Rayville men av någon anledning har det inte blivit av. Väldigt märkligt eftersom jag gärna myser omkring hemma klädd i pyjamas. På kvällarna framför TV:n och på helgerna när jag tagit min morgonpromenad så är pyjamas mitt favoritplagg att ta på mig efter jag duschat men jag inte riktigt är redo att klä på mig för dagen.

Det var precis så det var idag, efter min och Douglas morgonpromenad så tog jag på mig min nya pyjamas och så gjorde vi Henrik sällskap i sängen igen innan det var dags för frukost. Vi försökte bland annat få till en fin bild där både min nya pyjamas och Douglas nya säng kom med och han är faktiskt väldigt duktig på att posera på bild. Men det kräver ju oftast en rad försök och idag tog Henrik väldigt många bilder innan vi fick till en där vi båda tittar in i kameran. Så många att Henrik höll på att tröttna och tyckte vi kunde göra detta någon annan gång, till exempel när vår sänggavel var på plats efter nästa helg. Men för att vara ärlig så kommer nog inte denna pyjamas passa så länge till eftersom min mage växer så det knakar just nu och då får jag spara den tills bebisen kommit och det blir det perfekta plagget när jag ska gå upp och amma på nätterna. Tänk att det det snart bara är 12 veckor kvar till vår lilla bebis beräknas komma.






*Detta inlägg är i samarbete med Rayville







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar