söndag 19 juni 2016

Hamra Hulehällar 410F


Hemma från landet och har haft goda vänner över på middag. Avrundar kvällen i soffan med fotboll i bakgrunden och jag surfar runt på vad som hänt i helgen. Det är numera väldigt sällan jag fastnar för alla de där ombloggade bilderna men ibland gör jag det och när jag ser bilder från Hamra Hulehällar på Gotland så faller jag. Jag gillar de råa väggarna, materialvalen och färgskalan men mest av allt gillar jag bilden på lakanet som hänger på tork. Det är sommar för mig och jag funderar genast över om vi har två träd som jag kan fästa en lina mellan. Jag gillar även det tidlösa köket och just kök spanar jag lite extra på nu då vi i höst ska byta köket på landet. Huset säljs av Fantastic Frank

På min runda på nätet så fastnade jag också för denna artikel. En artikel om en mäktig kvinna i en otroligt vacker klänning som känner sig ensam av en alldeles särskild anledning. 


Bilder: Fantastic Frank via hemnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar