tisdag 31 maj 2016

Hejdå Maj

Då är det bara ett fåtal timmar kvar på maj månad och vilken maj sedan. Som vanligt galet hektiskt på jobbet men denna maj har även bjudit på härligt väder och vi har kunnat tillbringa en hel del tid på landet. Vi har träffat Douglas och på Fredag flyttar han hem till oss. Där i mitten av månaden ställde Frida till med en härlig fest i samarbete med Åbro. Jag har sett tjusningen med trädgården och kunna skörda lite av alla lökar jag satte i höstas. Nu har jag en hel del förbättringsområden inför framtiden i trädgården. Jag har badat tre gånger i år och i fredags efter jobbet så var jag nere och kände på vattnet och önskade att jag hade haft badkläder med mig. Jag älskar verkligen att bada. Månaden har vi avslutat i Skåne och jag är nu på väg mot Göteborg igen. En härlig månad och nu ser jag fram emot en juni med en ny, fyrbent familjemedlem. 





1 kommentar:

  1. Maj var verkligen underbar!! Nu hoppas vi juni fortsätter såhär... Kram Fanny

    SvaraRadera