onsdag 11 maj 2016

Ett bildregn från gårdagen

Igår höll Frida i samarbete med Åbros nyhet Lustgårdens cider en härlig vårfest i Spinneriets resturang, Lilla Spinneriet. Restaurangen drivs av Katja Palmdahl och kvällen till ära dukade hon upp en väldigt god buffé helt i min smak. På plats var femtio inredningsbloggare och instagrammare och det var för mig många nya ansikten vilket var väldigt roligt. Eminenta Alice tog massa bilder och det är hon som tagit samtliga bilder förutom de två översta som jag tagit. Alice var för övrigt en av våra bröllopsfotografer förra sommaren. Själv var jag nämligen lite för upptagen med att mingla, prata och njuta av den härliga kvällen så min kamera fick vila nästan hela kvällen. 

Som vanligt när Frida står som arrangör så är det proffsigt och väldigt snyggt och att jag har träningsvärk idag beror nog mer på den tunga goodiebagen är på gårdagens träningspass. En vacker kuliss och god mat i all ära men det som alltid slår mig på denna typen av event är hur lyxigt det är att få lov att vara en del av detta nätverk av härliga kvinnor (och två män) som hejar, peppar och lyfter varandra. Det är en kultur som Frida, Sveriges största och bästa inredningsbloggare satt när hon samlar oss, inspirerar och är en sann förebild på så många sätt. En kultur som består av att bakom den tillrättalagda ytan som lämpar sig ytterst bra på bild så finns det en plats för alla dessa starka personligheter, respekt och en känsla av att tillsammans blir vi starkare. En kultur av att dela med sig, lyfta och glädjas med andra. Det är en fint sammanhang att få vara en del av. 

Misstänker att det kommer att finnas bilder på mängder av bloggar men just nu hittar ni bland annat bilder hos AnnaFrida, Anette, Pernilla och Lotta











Bild 1-2 By Emma Resten: Alice Johnsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar