söndag 6 mars 2016

Helgens bukett


Gårdagens bukett pryder nu vitrinskåpet som fått en ny plats. Det kom inte riktigt till sin rätt i hallen och så står det istället i vardagsrummet och vi ska beställa ett likadant då väggen är lite för stor för endast ett skåp. På dagens agenda stod även att sätta upp tavlor. Vi har satt upp en. Resten ligger på golvet i olika grupperingar och de får de ligga någon dag så att jag kan känna efter. Det där med spikskräck är inget att leka med. Konstigt nog gick det jättebra att sätta upp väggfasta hyllor i hallen och då var det både skruv och plugg med i leken. Idag har vi även packat upp de sista flyttlådorna och bara en sådan sak. 


Nu avrundar vi denna söndag med Billions och min vanliga söndagsrunda i bloggvärlden. Misstänker att jag kommer att se många bilder från Johannas vackra hem som är till salu. För ovanlighetens skull så kommer jag ens inte sucka när jag ser samma bilder överallt då det är fullt logiskt att deras hem får en enorm spridning. Stilfullt och en glimt in i Johannas värld som har ett alldeles speciellt skimmer över sig. Tapeten som syns i hallen har verkligen etsats sig fast på min näthinna. Så fin.

Bild 1-2 Emma. Bild 3 Entrance Mäkleri



1 kommentar:

  1. Så vacker bukett! Å vasen likaså.
    Hoppas kvällen varit fin :)

    SvaraRadera