lördag 24 oktober 2015

Svart som natten


Höst och mörker är lika med en mörkare färgskala både gällande inredning och kläder för min del. Just nu spanas det en hel del inredning och för er som följer mig på instagram har nog redan sett anledningen till det. Men mer om det en annan dag. På det mörka temat så finns det en del fina saker som jag gärna skulle haft i min ägo. 

Detta fina set från Lindex hade gärna fått flytta in i min nyligen hårt rensade underklädeslåda. Sedan jag såg modekokbokenFridas blogg så har den legat i min varukorg hos Bokus och väntat på att klickas hem. Vi påbörjar snart vår renovering av köket på landet. Dessa handtag från Byggfabriken är fina men tveksam till om de kommer att passa till vårt kök. HM släpper sitt samarbete med Balmain den 5 November och det är många år sedan jag köade för dessa designsamarbeten. Det kommer jag inte att göra i år heller men denna kavaj är väldigt fin. I dagarna släpper Hanna Wessman sina krukor i samarbete med DBKD och de hade gärna fått flytta hem till mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar