torsdag 29 oktober 2015

Hannas shop


Hanna Wessman som driver Hannas Room och som bland annat är känd från äntligen hemma och för övrigt är en av mina favoritbloggar sedan lång tid tillbaka startar webbshop. Det är något jag faktiskt är förvånad över att inte fler bloggare har gjort då många av dem både har en stil som läsarna gillar och ett alldeles lysande skyltfönster i form av bloggen. Hur som helst så säljer Hanna många av de mest ombloggade möbler och detaljerna men även lite ovanligare saker och såklart sina egna fina krukor. Inte en helt optimal användarupplevelse så här i början men det kan också bero på att jag har en minst sagt tvivelaktig uppkoppling då jag befinner mig på ett tåg som ska ta mig många mil, närmare bestämt till Åre då det är dags för oss att njuta av en av våra fantastiska bröllopspresenter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar