torsdag 30 juli 2015

En oplanerad dag

Att solen har strålat hela dagen passade onekligen mitt schema väldigt bra då jag har haft en av semesterns väldigt få dagar utan ett digert schema. Började dagen med en lång promenad följt av ett arm och ryggpass i solen. Följt av frukost, läste ut en bok, påbörjade med en annan, fikade med en kompis, åkte till handelsträdgården, plockade lite ogräs och sen blev jag skrämd av en älgkalv som sprang förbi mig i hög fart innan jag avrundade denna dag med att fixa lite saker inför bröllopet. 

En frukostfavorit just nu, förutom all frukt som jag frossar i, är Friggs tunna riskakor med chiafrö och havsalt utan massa konstiga saker i. Perfekt då jag försöker undvika bröd men är lite trött på min standardfrukost chiapudding. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar