tisdag 16 juni 2015

Göteborg - Stockholm tur och retur


Nu sitter jag på ett tåg från Stockholm via ett möte i Västerås till Göteborg efter en turné på 1 1/2 dygn där det hunnits med en del möten, sommarfest med jobbet, powerwalk genom ett soligt Stockholm tidigt i morse och då en avslutning i Västerås där jag gjorde ett litet stopp på 1 1/2 timme innan jag hoppade på ett tåg vidare till Göteborg. Om SJ för en gång skull inte gör att jag blir fyra timmar sen så ska jag direkt på bokklubb och vår senaste bok Presidentens hustru ska diskuteras och ny bok ska väljas. 

Igår år jag en fantastiskt trevlig lunch på Bobergs i NK-huset. Rea-fyndade även kjolen från FWSS jag har på mig ovan. Har en känsla av att det kommer att bli en sommarfavorit som passar lika bra till sneakers som jag hade i morse som klackarna jag bär nu. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar