torsdag 18 juni 2015

Alla dessa beslut



Dags för långhelg som avslutas med att jag åker till Cannes. Bortsett från att jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig i morgon förutom mina glittriga Toms så är det en himla massa andra beslut och val som ska göras. Packning inför Frankrike och en del saker inför bröllopet. Den inbjudan med kuvert som ligger i min handväska matchas med en mängd saker just nu så som slips, naglar och andra detaljer börjar bli ganska sliten. Och då har jag inte ens börjat att matcha den med blommor. Idag har jag bland annat varit på Skönhetsfabriken och provmålat mina naglar i samma färg som kuverten. Mycket färgprover nu då det även väljs tyg till sovrummet på landet som ska få ett överkast i linne där valet föll på smutsigt rosa. Något som jag precis insåg att jag inte riktigt förankrat här hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar