onsdag 13 maj 2015

Hemma hos

Har ni också hängt på olika bloggar de senaste tio åren? För er som inte vet det som startade jag min första blogg redan 2005 så jag har onekligen följt många bloggar. Och det finns många som inte längre finns och som jag saknar. En av de är Hotspot som skrevs av Karolina Skande. Idag har Karolina slutat blogga sedan ett gäng år tillbaka och arbetar numera på Gant. På Metro mode home finns nu ett fint hemma hos reportage från deras hem. Som jag skrev om igår så tycker jag om ljus och i deras hem flödar ljuset. Sen gillar jag såklart den platsbyggda bokhylla, den mörkare nyansen på de fina golven och alla vackra tavlor som familjen har på väggarna. En inredningsblogg snart kanske Karolina?




Bilder lånade från Metro mode home

2 kommentarer:

  1. Gud vad tiden gått fort. Jag har följt dig sedan du började och det är ju så, man har sina bloggar man läser - ibland är det någon som tillkommer men mer sällan någon som faller bort. Mer eller mindre sporadiskt läses de kanske. Jag är tacksam att du fortfarande de bloggar :) / Helén i Malmö

    SvaraRadera
  2. Hej Helén! Vad roligt att du följt mig under 10 år även om mina "dolcevita"-år kanske inte är de år i mitt liv som jag är allra mest stolt över!;)

    Hoppas att du har en fin kväll!

    SvaraRadera