måndag 12 januari 2015

Menu dancing pendant

Bild från Artilleriet 
Taklampa till vårt sovrum är något jag varit på jakt efter länge. Jag är ute efter ett mjukt formspråk utan att för den delen bli allt för feminint. Under många år har jag haft Jonas Bolins liv som en favorit när det kommer till sovrumsbelysning men jag tycker att den är lite väl feminin för vårt sovrum. Artilleriet säljer Menus Dancing pendant och den skulle kunna vara en väldigt bra kandidat. Den enda nackdelen är att den är öppen nertill vilket kan leda till att ljuset känns lite för hårt för ett sovrum. Ska dock spanas in omgående. Får bli när jag kommer hem från Stockholm i mitten av veckan för just nu sitter jag på ett tidigt tåg på väg till Stockholm.  

1 kommentar:

  1. Jättefin lampa men kanske finare i ett kök eller matplats tycker jag.

    Sarah

    SvaraRadera