tisdag 11 november 2014

I svart och grått


Att hävda att jag är färgglad av mig vore en ordentlig lögn. Jag trivs väldigt bra i svart, grått, marinblått och alla nyanser av vitt. Jag går gärna klädd i samma färg från topp till tå fast i olika nyanser. Eller i matchade set. Idag skulle jag mer än gärna sett ut precis så här. Byxorna från Malene Birger köpte jag fast i grått och jag försöker vänja mig vid en siluett som jag inte är van vid men jag börjar sakta men säkert gilla det. Snygga toppar som inte kräver kavaj är något min garderob behöver mer av. Denna från Baum und Pferdgarten är himla fin. Kappan i ljusgrått från Mango hänger redan hemma hos mig och är ett riktigt budgetfynd. Jag skulle verkligen vilja bära mer högklackade skor men jag oftast allt för bekväm av mig och väljer skor med betydligt läge klack. Plus att jag nästan alltid går till och från jobbet och har redan tillräckligt med packning med mig. Dessa snygga skor kommer i alla fall från & other stories. Armbandet kommer från Malmöbaserade Lite kalabalik, väskan även den från & other stories och skärpet från Gucci

2 kommentarer:

  1. Fint, som vanligt!

    / Sofi

    SvaraRadera
  2. Men alltså Emma, jag tror jag smäller av. Du ska få bli min personal shopper när jag kommer ur gravidkostymen och börjar hitta tillbaka till min egen kropp igen. Din stil skulle jag vilja kopiera rakt av!

    SvaraRadera