tisdag 25 november 2014

Flattered


I lördags var jag och min kompis Anna och gjorde stan. det gick väldigt bra för oss. Jag brukar inte vara den som shoppar i grupp men jag har verkligen hittat mitt optimala shoppingsällskap. Att vi sen avslutade vår runda med bubbel på Forsén & Öberg med våra respektive som sluppit gå på stan utan enbart kom för att dricka bubbel gjorde dagen fulländad för många parter. 

Hur som helst. Jag köpte bland annat ett par inomhusballerinas från Flattered och jag är väldigt nöjd. Jag gillar inte att ha strumpor på mig men problemet är att jag alltid fryser om fötterna. Nu är jag både varm och det ser väldigt mycket trevligare ut att gå omkring med ett par nätta ballerinaskor inomhus än ett par duntofflor som jag brukar gå med på vintern. Dessa kommer göra sig betydligt bättre på mina fötter på söndagens glöggmingel än de där duntofflorna också. För det finns faktiskt väldigt många tillfällen då jag faktiskt inte orkar gå i klackar. 






1 kommentar:

  1. Ballerinaskorna är underbara. Fina och varma. Ett mycket bra köp!

    SvaraRadera