tisdag 25 november 2014

Blått enligt Ikea livet hemma

Att blått är årets, och framför allt nästa års trendigaste färg både när det kommer till inredning och mode verkar många vara eniga om och äntligen säger jag. Då vi har blått hemma som accentfärg så inser jag att nästa år kommer det att finnas väldigt mycket saker i butikerna som passar oss. Blått är en favorit när det kommer till både inredning och mode för mig så jag känner på mig att 2015 kommer att bli ett riktigt bra år ur den synvinkeln. Och ur andra synvinklar så klart.

Dessa bilder ligger nu på Ikea livet hemma och är stylade av duktiga Pella Hedeby.


Bilder från Ikea livet hemma

3 kommentarer:

  1. Alltså, HUR kan du spara ner deras bilder? Jag lyckas aldrig...? Tack för idag! :) KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antingen pin:ar du dem och sedan plockar dem från pinterest eller så bäddar du in HTML:en koden. när jag skriver inlägg på blogger så kan jag välja skriv eller HTML. Och HTML-koden hittar jag på uppe till höger på bilderna...

      Men det är inget enkelt system de har..

      Tack själv!

      kram

      Radera
    2. Haha nä det kan man lugnt säga.. men tusen tack! :) Kram!

      Radera