söndag 21 september 2014

Min 30 årsdag ganska mycket i efterskott


Mina storslagna planer för en stor 30 årsfest sattes stopp då det kom ett annat planerande inför vår stora dag nästa år. Eftersom jag kom av mig i planeringen då jag istället fokuserade på att hitta en plats för vårt bröllop så valde jag att istället fira med familjen och de närmsta vännerna nästa två månader i efterskott.  Började med lunch med våra familjer och på kvällen firade vi hemma hos oss med familj och de närmsta göteborgsvännerna. Ingredienser som mycket mat och dryck, quiz och dans brukar vara lyckade komponenter. Så även igår. Massa fina presenter fick jag också så att jag måste verkligen har varit väldigt, väldigt snäll. Delar av den servis vi samlar på, en vas, passande kokböcker och kruka från Svenskt tenn.


Bland paketen fanns även spegel och tändstickor från Hay och det fina armbandet från Sophie by Sophie som stått på önskelistan ett tag. Av stora delar av kvällens gäster så fick jag denna fina mörkgrå väska från danska Decadent som även den stått på önskelistan. Även denna tavla fanns fanns bland alla paket men fastnade inte på bilderna. 

Att fylla år är ju himla kul och nästa lite extra kul att fira det så långt i efterhand. Det känns som jag firades två gånger om.


3 kommentarer:

  1. Så fina presenter. väskan var jättefin!

    / Sara

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är den! Och visst har jag fått massa fina presenter. Är helt överväldigad.

    SvaraRadera
  3. Åh så mycket fint!

    Kram Anette/Inredningshjälpen

    SvaraRadera