tisdag 23 september 2014

En sådan kväll


Just nu är jag inne i en period då jag allra helst mest ligger under ett fluffigt täcke med en bok. Dessvärre passar det inte alls min kalender. Jag har en lång lista på saker som jag borde göra nu ikväll men istället checkar jag ut och påbörjar vår bokklubbsbok och kryper ner i en renbäddad säng innan klockan slagit nio. Det har ju varit mörkt i flera timmar så att det känns som om det är sovdags. Vissa dagar är sådana dagar och idag är en sådan. 

I morgon börjar jag dagen med ett tidigt yogapass och jag hoppas innerligt på ett energigivande sådant. 

1 kommentar:

  1. Åh jag har den segaste förklningen som man kan tänka sig så jag förstår ungefär hur du menar, tröttheten
    gör sig påmind hela tiden.

    Kram Anette/Inredningshjälpen

    SvaraRadera