tisdag 1 juli 2014

Sommartips


Efter en lång dag njuter jag nu av en väldigt lugn kväll utan några direkta planer. En och en halv vecka kvar innan vi går på semester och när jag tittar framåt i kalendern så inser jag att det där med semester verkar inte direkt innebära en obokad kalender. Som vanligt med andra ord. Sicilien, en hel del Skåne och förhoppningsvis en del Bohuslän står på agendan och jag har en rejäl bokhög att plöja i genom. När vi var i Frankrike läste jag Den hemliga historien som jag verkligen rekommenderar. En annan sysselsättning som jag gärna ägnar mig åt under sommaren är att lyssna på podcasts. Bäst just nu är utan tvekan Norwegian framgångsresor. En riktigt inspirerande intervjuserie som är mitt bästa sällskap till och från jobbet just nu. Har ni några bra podcasts att tipsa om?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar