måndag 19 maj 2014

Bloggforum 2014


I drygt trettio timmar har jag och femtionio andra inredningsbloggare umgåtts och inspirerats på nyrenoverade Scandic Rubinen. Bakom eventet stod vår största inredningsbloggare Frida som driver trendenser.se. Fullmatad med inspiration och överväldigad av alla dessa kloka, inspirerande och driftiga människor som jag mött dessa dagar. Vissa personer så som bland annat Weronika som driver living by W,  Ulrika på bloggen Seventeendoors och Pella på Stilinspiration är personer som jag aldrig mött men är flitiga läsare av deras fantastiska bloggar och nu har jag äntligen ett ansikte på personerna bakom bloggen och när jag mött dessa personer så tycker jag än mer om bloggarna. Sen har jag även minglat och skrattat väldigt mycket med människor som finns i mitt vardagliga liv så som Anna på pricken över livet och Malin på Days of inspiration. Se samtliga deltagare på denna lista

Tänk att vi kan samla så många människor som mer än gärna delar med sig av sina erfarenheter under så avslappnade former. Som bjuder på sig själv och som gör mig otroligt stolt att få lov att vara med på dessa inredningsbloggsforum trots att min blogg egentligen är mer av en livsstilsblogg. Stort tack till alla sponsorer och ett extra stort tack till Svenssons i Lammhult som fanns på plats under dessa dagar och fick vara med om en del galna upptåg. 

Fler bilder hittar ni, eller kommer troligtvis att hitta, hos bland annat hos Tess, Inredningshjälpen, trettiosjukvm, Roombysofie,  Tant Johanna, Piazzan och Daniella Witte. Kolla även in #bloggforum2014 på instagram där ni bland annat hittar bilder på alla fina goodiebags och en hiss-selfie. Jag heter som vanligt Byemma även där. Se även bilder från förra årets bloggforum















4 kommentarer:

  1. Så trevligt det ser ut och så fin din klänning är. Var har du köpt den?

    / Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Klänningen kommer från Mango.

      Radera
  2. Emma, din pärla! Vilka fina bilder du fick till. Tack för två härliga dagar med massa skratt och inspiration. När ses vi över några bubblor? Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej gumman! Så himla kul att hänga med dig i helgen. Jag mailar dig i morgon så försöker vi hitta en dag!

      kramar!

      Radera