söndag 2 februari 2014

Åre

@byemma
Nu är jag hemkommen från Åre och vilken trevlig helg vi haft. Jag åker ju inte skidor så istället för skidåkning så har jag bland annat ägnat mig åt att spa:a, fotografera, åka hundspann, träna och äta god mat. Det var min första gång i Åre och det funkar alldeles utmärkt att vara där utan att kunna stå på ett par skidor. Fler bilder från hotellet kommer så fort jag tömt kameran. Fram tills dess så bjuder jag på ett axplock från mitt instagramkonto som uppdaterats flitigt under helgen. Nu är det dags för soffan och Blue Jasmine



2 kommentarer:

  1. Åh, härligt att höra mer om vad du hittade på! Jag ogillar själv skidor skarpt, kan stå på ett par men det tar stopp efter barnbacken ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara åkt skidor en gång och då gick det allt annat än bra. Jag hade behövt gå i skidskola men den tiden fanns inte riktigt nu. Jag hade hur som helst en strålande trevlig helg ändå. ;)

      Radera