tisdag 7 januari 2014

Reashopping


I söndagsmorse så tog jag med mig en kompis och började dagen med NKs rea. Jag är inget fan av att köa för att handla egentligen men eftersom vi skulle vara mer eller mindre först in i varuhuset så kände jag att det var värt det. Och vi var nästan först inne men vi var kanske inte helt ensamma direkt. En klänning, en tröja, ett par boots och min favoritparfym fick följa med hem så jag får väl summera min reashopping som väldigt lyckad och jag föll inte för några klassiska reafällor och kom hem med saker som kommer att hänga oanvända i garderoben. 

Har ni gjort några reafynd i år?

6 kommentarer:

  1. Jag köpte dem på NK men det är rizzoskor så jag misstänker att man även kan hitta dem i rizzos egna butiker. Tack förresten!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker Emma, bra köp!

    Kram Anette/Inredningshjälpen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Som sagt inte så förtjust i reor men denna fick man ju gå på!

      Radera
  3. Vad komiskt, jag har köpt exakt likadan klänning och tröja (från Filippa K, inte sant?) på rean. Dessutom använder vi tydligen samma parfym ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha. Då måste det betyda att vi båda har god smak! Älskar den parfymen och upplever inte att den är så vanlig.

      Ha en fin kväll

      Radera