söndag 12 januari 2014

Mer reafynd


Min klassiska stil är både en för och nackdel när det kommer till rea-shopping. Jag gör väldigt sällan de där superfynden på 70 % då de kläder jag köper sällan är på 70 % men däremot så skiljer sig min stil inte så mycket från säsong till säsong. Dock har jag ju minskat en del storlekar så jag bygger mer eller mindre upp en ny garderob nu. I år så har jag gjort en del fynd på reorna. Dels mina fynd på NK men även en del hos kedjorna. Grå blus i 100 % silke från Wera, blå kvavaj med bruna armbågslappar från Zara och från Zara kommer även den vita kraglösa skjortan. Jeansen från Rag & Bone klickade jag hem på nätet och de får nog stå för årets fynd och kjolen kommer även den från Zara.

Nu är det dags för gymmet innan det blir en runda på stan följt av Wolf of Wall street på bio.

Ha en skön söndag!

3 kommentarer:

  1. Precis sådär är det för mig med, MEN i år lyckades jag göra ett superfynd på rean och jag är så nöjd.
    Innan jul var jag nära att köpa en svart klassisk ullkavaj från Filippa K men gjorde aldrig det. Förstå min förtjusning när jag surfar in på Nelly och hittar den nedsatt med 70% + ytterligare 10% och betalar omkring 600 kronor istället för 2600, det var ett riktigt kap!

    SvaraRadera
  2. Så fina jeans. Var har du köpt de?

    Anna L

    SvaraRadera
  3. Emma - du är verkligen fyndardrottningen! Vi måste shoppa ihop snart!
    Stor kram

    SvaraRadera