torsdag 9 januari 2014

HM s/s 2014


Visst har vi enats om att jag får blanda mina stora intresse mode, inredning och hälsa här inne precis som jag vill? Att det där med att välja ett ämne och fokusera på det inte är för mig? Jag önskar att jag kunde välja ett spår men det är så svårt, det finns ju så mycket intressanta och vackra saker överallt. 

Därför har jag valt att blanda vilt bland mina favoriter av HMs nyheter. Prisvärda och fina träningskläder får samsas med randiga kläder och mönstrade inredningsdetaljer. Givetvis en gnutta mässing och som en föraning om varmare tider så får även en draperad baddräkt och ett par platta sandaler vara med. 

5 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    Klart du ska blanda! Det blir faktiskt bara ännu roligare att läsa då.
    Vet du, jag har inspirerats så mkt av din resa mot ett sundare liv så att jag själv satt igång min egna resa. Mitt stora problem är maten men än så länge känns det relativt enkelt att utesluta just socker och vitt mjöl. Det känns mer hälsosamt ist för som en diet, om du förstår hur jag tänker. Jag hoppas att jag kommer lyckas lika bra som du gjort. Tack för härlig inspiration mot ett sundare jag :-)
    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena! Tack för din fina kommentar. Jag är glad att jag kan inspirera..

      Jag förstår precis hur du tänker. I det skedet jag befinner mig nu så fokuserar jag på ren mat utan massa strunt i och fri från socker och så långt det går även mjöl. Jag tror att jag hittat en livsstil som jag kan leva med och det känns fantastiskt. Lycka till!

      Emma

      Radera
    2. Klart att du får blanda! Som nybliven "gott-och-blandat-blogg-innehavare" kan jag bara konstatera att det är såååå mycket roligare!
      KRAM

      Radera
  2. Finns det någon länk till mässingsfatet? Hittar inte det på hemsidan. Jättefint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://www.hm.com/se/product/23501?article=23501-A

      Radera