lördag 18 januari 2014

De senaste dagarna enligt instagram

Nu sitter jag på ett tåg som ska ta mig från Malmö till Göteborg och att säga att jag inte är trött efter fyra dagar på resande fot med hektiskt schema vore en underdrift. Så trött att jag glömde min väska på tåget när jag var tvungen att byta plats eftersom inte hela tåget skulle vidare till Göteborg. Vilken tur att personalen tog min väska och återlämnade den till mig.

Men allra mest är jag glad. För att idag har vi överraskat den finaste av alla vänner med en babyshower. Mysig lunch, blöjtårta, lekar och framför allt, en väldigt överraskad och glad blivande mamma. Och jag ska bli världens bästa lektant. Annars har de senaste dagarna innefattat en himla massa jobb, mobila kontor lite överallt, nya naglar, ny frisyr, planerande inför dagens tillställning, kära återseende och tid med familjen. Hur trevligt det än är att vara på resande fot och givetvis är det extra trevligt i Skåne så är det himla skönt att komma hem.

Bilder från min instagram "byemma

1 kommentar:

  1. Vad gjorde ni på babyshowern? Håller på att planera en för en vän och skulle behöva lite inspiration...

    / Annika

    SvaraRadera