söndag 8 december 2013

Årets glöggmingel

Så var vårt traditionsenliga glöggmingel över och inte en enda bild från buffén fylld av lite matigare tilltugg samt massa julgodis knäppte jag. Men kylen och frysen är nu överfull med lakritskola med mörkchoklad och flingsalt, kokoskola med mörk choklad, polkakola, lussekatter, tryffel och fudge samt en rad olika lite nyttigare tilltugg som passar mig som inte äter det andra. 

Vi använde oss bland annat av detta, detta, detta, detta och detta recept. Återkommer gällande de lite nyttigare alternativen.

Nu ska vi sjunka ner i soffan, se en film och ladda ny energi inför en ny vecka med en fulltecknad kalender. 

Här finns min klänning. 

7 kommentarer:

  1. Hej Emma! Hade varit jätteroligt om du hade velat dela med dig av de olika recepten som du använde till ditt glöggmingel!

    SvaraRadera
  2. Hej, Håller med Lina ovan! Jag skulle tycka att det var särskilt roligt att få reda på recepten till de lite nyttigare tilltuggen. / Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se länkar ovan för det onyttigare. det lite nyttigare kommer i morgon.

      Radera
  3. Alltså du är så snygg människa, den där klänningen är som klippt och skuren till dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snäckan! Det är denna klänningen:http://www.lindex.com/se/dam/oeverdelar/klaenningar/7048889/Klaenning/?styleId=51199296

      Radera
  4. Så fin du är framför Snö - jag får vänta tills slutet av januari på mitt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Weronica! Den som väntar på något gott.. ;) Själv väntade jag helt för länge eftersom det först blev en liten felleverans... Men nu äntligen. Vilket djup har du beställt?

      ha en fin dag,

      Radera