fredag 15 november 2013

Mot sydligare breddgrader


Väldigt tidigt i morgon beger jag och Henrik oss till franska rivieran. Närmare bestämt till Cannes. Befinner oss nu i Köpenhamn då vårt flyg går okristligt tidigt från Kastrup i morgon. I min packning finns bland annat detta långärmade mörkgröna fodral. Att jag numera gärna klär mig i just långärmade fodral syns onekligen i min garderob. Att jag däremot har köpt en grön klänning är nog första gången. Men det ska ju vara en första gång för allt. 

Ha en trevlig helg och kanske kommer det ett livstecken från mig här eller på instagram. Där heter jag som vanligt @byemma. 

2 kommentarer:

  1. Oj så härligt med en höstresa till Cannes. Det finns en jättemysig by som ligger på vägen mot Monaco som heter Villefranche sur Mer, besök gärna den om ni har möjlighet. Där hittar ni väldigt trevliga restauranger.

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg klänning! Var kommer den ifrån? Kan du inte visa upp några av dina favoriter i garderoben och gärna dina långärmade fodral och tips på var man kan hitta snygga sådana? Tack för en inspirerande blogg

    SvaraRadera