lördag 26 oktober 2013

Jul på HM home


Butikerna fylls nu med julsaker och hur tidigt jag än kan tycka att det är det så närmar vi oss med stormsteg. Igår satt vi ute på lunchen i solen och då känns det ganska konstigt att idag nu ligga i sängen  och gå i genom webbshoparnas julsortiment och invänta att sambon ska vakna så att vi kan göra Malmö. För i helgen bor vi på hotell i min forna hemstad. 

Men tillbaka till julsortimentet. Här kommer ett axplock av mina favoriter på HM home. Kanske inte det mest juliga kollaget av dem alla men jag blev faktiskt ganska besviken på deras kollektion i år. Antingen är det klassiskt rött eller så är det vitt men med mycket strass och udda detaljer som en hel kollektion med pussmunnar på. Sen är mitt julpynt kanske inte alltid så juligt utan mer detaljer som bidrar till en mer ombonad känsla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar