fredag 13 september 2013

Fredagens


Johanna brukar fråga efter hur folks fredagsblommor ser ut och denna veckan är det åter igen hortensior som står i daggvasen som har alldeles eget sideboard. På matbordet står vita liljor. Som ni vet vid det här laget så är inte detta fredagsblommor eftersom jag oftast köper mina blommor tidigare i veckan. Denna veckan blev det i Onsdags efter ett hårt rumppass på gymmet. Det är då man behöver det som mest. Slänger även med en fredagsbild på mig så som jag ser ut denna soliga septemberdag när man fortfarande kan gå med bara ben. Hur underbart är inte det då? Mycket nöjd med mitt kjolfynd på Åhlens i veckan är jag. Dock har jag svårt att vänja mig vid att gå med så snäva kjolar även om jag tycker att det är väldigt fint och numera faktiskt kan ha det. Så jag går med mina pingvinsteg och som en vän skrev idag, "Vill man vara fin får man lida pingvin". 

Trevlig fredag på er!

1 kommentar:

  1. Emma - jag gillar skarpt din stil! Du hittar så fina klänningar och kjolar - kanske en shoppingtur ihop snart? Är ju skyldig dig en lunch sedan sist också! Kram Anna

    SvaraRadera