måndag 15 juli 2013

@byemma

Samtliga bilder från min instagram där jag heter @byemma

Så här i semestertider så kan det bli så att bloggen får vila ett par dagar. Det är inte så att den håller semesterstängt men ibland befinner vi oss ute på vift och då får datorn stanna hemma. På instagram är det dock så gott som daglig aktivitet. De senaste dagarna har jag bland annat hunnit med:

- Myslunch följt av kaffe på way cup med Anna.
- Påbörjat uppdraget att läsa alla olästa tidningar som jag inte riktigt haft tiden att öppna.
- Firat in semestern med att två dagar i rad avnjuta champagne och anklever.
- Hittat huset där jag vill bo och det ligger på Råå.
- Besökt Höganäs Saluhall
- Börjat dagarna med att hitta nya rundor för mina morgonpromenader i Helsingborg.

Och nu ska vi bege oss över sundet för en eller ett par dagar där.

1 kommentar:

  1. Nu när jag läser i kapp ser jag att du varit på Råå där jag bor! Inte i ditt drömhus men i närheten. :) Kul! // Viveca

    SvaraRadera