torsdag 20 december 2012

Julklappstips på vift


När ni ser detta så befinner jag mig förhoppningsvis på ett flyg till Rom. Anledningen till att jag skriver förhoppningsvis är för att denna resan är långt i från självklar. Till en början skulle vi fira jul i den Italienska huvudstaden men på grund av familjeangelägenheter så kommer vi att komma tillbaka på Söndag. Resan har ändå hängt i en skör tråd. Att jag sedan vaknade upp med en ordentligt förkylning igår gjorde inte saken bättre. Eller att Henriks pass gått ut så han fick fixa ett provisorisk. Hade jag trott på tecken från ovan så hade jag börjat tvivla på om någon försökte säga oss något. 

Här ovan kommer i alla fall lite saker som jag hade blivit väldigt glad över att få i julklapp. Anteckningsbok eller låda med vykort från PenguinBooks. Eller några av deras klassiska böcker för den delen. Estrid Ericsons kulan ljusstakar är otroligt vackra och finns på Svenskt tenn. Från Svenskt tenn kommer även kortleken och bricka med elefanterna. Armbandet kommer från Malmöbaserade lite kalabalik som är ännu ett exempel på begåvade tjejer. 

1 kommentar:

  1. Älskar de ljusstakarna, såå fina. Får nog lägga in en önskan till min 30-årsdag i maj. Tror nämligen tomten redan bestämt sig vad gäller julen. :)

    Njut Rom Emma, och god jul!
    Bisous

    SvaraRadera