onsdag 12 december 2012

Hjälp oss att hjälpa

Som många av er vet så jobbar jag på hemnet.se. Denna blogg är dock helt privat och har inget med mitt arbete att göra förutom att det är en av de sidor där jag hämtar mest inspiration. Ibland tipsar jag om hem som ligger ute på hemnet och det gjorde jag även innan det blev min arbetsplats. Nu tänker jag dock slå ett slag för min eminenta arbetsplats. Till förmån för musikhjälpen så säljer vi nu två konstverk gjorda av Anders Lagombra Jakobsen på lauritz.com. Dessa väldigt annorlunda möbler var en del av en kampanj som vi hade i våras. Så hjälp oss att hjälpa musikhjälpen. Barnen i slummen har rätt till rent vatten.

Bilderna är lånade från lauritz.com och auktionerna hittar ni HÄR och HÄR. 

2 kommentarer:

  1. Inte så enkla att placera hemma direkt men roliga.
    / Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna, nä, så är det nog men de är för en god sak. och man blir onekligen ensam om dessa konstverk.

    / Emma

    SvaraRadera