söndag 30 december 2012

Årets sista inlägg


Jag tror att detta blir årets sista inlägg då vi lämnar Göteborg för Torekov om ungefär en timme. Nyår kommer vi att fira med ett stort gäng och det är med värme i hjärtat jag tänker på hur goda vänner jag funnit detta halvåret. Min årssummering och agenda inför 2013 kommer när vi åter intar hemmet men med en snabb blick i backspegeln så kan jag bara konstatera att 2012 kommer jag att minnas som året då allt förändrades. Då jag vågade och vann. På så många plan. 

Ha ett grymt slut på året och en sak jag ska ta med mig det kommande dygnet är att det blir som det blir. Även om jag kanske ibland vill lite annorlunda så blir det bra ändå. Vill ni följa min nyår så har jag en känsla av att det kommer att hamna lite bilder på instagram. Där heter jag Byemma. 

Och tack för att ni finns. 

2 kommentarer: