måndag 1 oktober 2012

Halsont och ickefärger

Min hals gör mer och mer ont för varje minut som går känns det som. Det är konstigt med tanke på att jag fick de fina rosorna som står på bordet av Henrik igår för att min hals skulle bli bättre. Det har din verkligen inte blivit. Den förtjänar verkligen ett par timmar på soffan nu. Under en filt med ett gäng tidningar. Har jag riktig tur så har Trendensers grymma ipad-magasin kommit ut. Ett obscent antal liter te kommer troligtvis att konsumeras ikväll och det gör mig absolut ingenting att regnet vräker ner utanför, det ger mig bara en anledning att tända massvis av ljus trots att klockan precis passerat fem. Nu har äntligen tygproverna till vår sänggavel kommit. Undrar vilken av alla dessa ickefärger vi ska välja?



Bilder: ByEmma

4 kommentarer:

  1. God bedring! HÅper du raskt blir frisk igjen : )

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Elisabeth!

    / Emma

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för ditt besök hos mig och så kul att hitta hit!
    Tänkte säga att jag också är relativt nyinflyttad här i Göteborg men jag har ju visst bott här i 12 år nu... oj vad tiden går snabbt!

    Ha en fin dag och krya på dig!
    /Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny!

    Det var en väldigt fin butik du har.

    Ha ha. 12 år och du kallar dig fortfarande nyinflyttad? Då har jag väldigt många år kvar. Vart kommer du ifrån ursprungligen då?

    Emmqa

    SvaraRadera