tisdag 25 september 2012

En Zig-Zag dröm


Jag råkade shoppa idag. En del. Jag hamnade i någon form av zig-zagmönstrad dröm med andra hysteriska, shoppingtokiga kvinnor. Eller det fanns faktiskt män oxå som snällt stod i en överfull butik strax efter klockan åtta. Antingen sprang de väldigt målmedvetna med en lapp eller bild i handen eller så stod de och höll berg med kläder i famnen. Dessa plaggen hänger just nu i vårt sovrum. Troligtvis kommer samtliga att stanna där. I min zig-zagmönstrade dröm. 

2 kommentarer:

  1. Jag missade såklart det :) Är inte så jättemodeintresserad och Missoni har aldrig riktigt blivit en favorit hos mig.
    Ser väldigt tjusigt ut det som du har köpt! Grattis!

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  2. Hej Mrs G! Jag är egentligen inte så förtjust i mönster. Förutom Missoni då. Sen är jag egentligen mer förtjust i deras homekollektion men jag gillade denna. riktigt mkt faktiskt!

    Tackar! Ha en fin dag!

    SvaraRadera