onsdag 6 juni 2012

Kung på natten.....


Idag har inte varit pigg. Väldigt långt därifrån. Att fortsätta vidare ut efter gårdagens sommarfest har jag ångrat idag. När jag bestämde mig för att gå ut till kontoret för att hämta min bil så ångrade jag det extra mycket. Och ni som bor i Malmö vet att Lundavägen ut till Sydsvenskan är en av Sveriges tråkigaste gator. Idag extra tråkig. Och lång. 

Valde mellan att hämta en pizza eller slänga ihop en sallad till middag. Det blev en sallad. Med tonfiskröra, vattenmelon, fetaost och ägg. En hel flaska med fun light stevia slank också ner. Nu vill jag ha godis. Men jag orkar inte gå ner och handla. Moment 22. 

Förresten, för att följa mig mer live så heter jag byemma på instagram. 

2 kommentarer:

  1. ha, ha! Gick du till jobbet och hämtade bilen? Tycker lite synd om dig, samtidigt som jag är imponerad! Kram, Cecilia

    SvaraRadera
  2. Ja det gjorde jag. Lundavägen är nog världens tråkigaste gata. På allvar. Fyyyy!!! kram!

    SvaraRadera